tiistai 12. elokuuta 2014

Värihaaste, 6.päivä: keltaiset ja oranssit sävyt

No niin, viimeistä viedään värihaasteessa eli vuorossa keltaiset ja oranssit sävyt. Näitä värejä olen ääremmisen huono käyttämään yhtää missään, mutta jotain olen joskus niistä neulonut ja saanut aika hyvin kulutettua jämätkin pois. Mitä sitä enempää puhetta pitämään, vaan lyödään realiteetit tiskiin.




Tässä on kaikki keltaiset ja oranssi tai niihin luettavat sävyt. Takana on oikealla oleva vironvilla ei oikein pääse esiin jäädessään Red Heart Soft -langan taakse, josta olen virkannut etualalla (ja muissakin kuvissa) vilahtavat neliöt. Muuten tuttuja lankoja eli Seiskaa ja ikivanhoja Nallen jämiä. Tämä on ehkä säälittävin kuva kaikista näistä postaamistani kuvista. Heh.

Haaste oli äärimmäisen hauska ja aika mukava toteuttaa, joten kiitos edelleen KnitCrochenator -blogin Jennille! Harmi vaan, että pötky ei ennättänyt mukaan tähän värihaasteeseen eli yli 3kg:n paketti lankoja samaisen ystävän äiteeltä, joka on aiemminkin muistanut minua lankalahjoituksella. Lupaan esitellä paketin sisällön, kunhan olen sen käsiini saanut.

Nähdään taas uuden postauksen merkeissä. Neuloosi vs. Purkoosi kiittää ja kuittaa!


*McBurgerous*


2 kommenttia:

  1. Kiitos mukana olosta! Jäänkin seuraamaan sun hyshyssyjä ja muita juttuja :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :D No niitähän riittää - ainakin keskeneräisiä.

      Poista

Mieltäni piristää, kun jätät muistoksi kommentin tai parin! Kiitos!