perjantai 1. elokuuta 2014

Patalappu ja hys hys projekti

Olen viimeiset pari päivää istunut tanakasti sohvalla ja viputtanut virkkuukoukkua käsissäni. Harmi vaan, että en voi laittaa kaikkia valmistuneita töitä näytille, sillä ne ovat vähän hys hys siihen saakka kunnes olen ne saanut toimitettua saajalle. Toki hys hys projektista puuttuu vielä pari työtä, joita en ole vielä aloittanutkaan, mutta sentään alku on mallillaan. Virkkaus kuitenkin on sujunut helteistä huolimatta, ja tiskirättien kaveriksi virkkasin patalapun, joka valmistui hys hys projektin jämälangoista. Tällainen siitä tuli.



Lanka: Gründl Four Seasons Cotton Quick värit 85 ja 3
Cotton Quick Print väri 191
100% merseroitua puuvillaa
Koukku: 3mm
Malli: Villiä virkkausta -kirjasta kuvio #24
Virkkaa ja viimeistele -kirjasta reunusmalli #27

Langat löysin Tuurin Kyläkaupasta, kerällä oli hintaa 2,50€ ja yhdessä 50g:n kerässä oli 125m lankaa. Niistähän sain tehtyä vaikka mitä, ja tähän patalappuun upposi 20g lankaa. Tulipahan samalla opeteltua tuo nypyn/puhvin virkkaaminen. Ei se nyt niin vaikeaa ollut mitä olin kuvitellut.

Ja mitä Lankalaihikseen tulee, niin ostin Joensuun keskustan cittarista kaksi kerää Novitan Wool -lankaa turkoosin sävyssä. Sekin lanka menee tähän hys hys projektiin. Minun Lankalaihis näyttää tällä hetkellä pelkkää plussaa, sillä lähti vähän lapasesta tuo "saan ostaa lankaa, kun...". Ostettujen lankojen seurauksena plussaa on kertynyt 860g eli 2kg:n tavoitteeseen päästäkseni minun pitää laihduttaa lankavarastoja loppuvuoteen mennessä 2,860kg. Mitäs tähän tuumaisin? Hupsista, sanoi Eemeli. Heh. Hys hys projektin kulutuksenkin merkkaan vasta, kun olen saanut toimitettua paketin saajalle.

Jatketaan harjoituksia ja ollaan sitten ihan hys hys, jookos?


*McBurgerous*


2 kommenttia:

Mieltäni piristää, kun jätät muistoksi kommentin tai parin! Kiitos!