torstai 17. heinäkuuta 2014

Eiku -huivi

Minua suututtaa nyt. Olen taistellut pari viikkoa hyvin edenneen huivin kanssa, jossa kuitenkin on purkoosi vieraillut lukuisia kertoja. Jos ei ole ollut virheitä, ja niitähän on ollut riittämiin asti, niin olen neulonut ja purkanut "huivin reunaa. Tiedättehän sellaisen verkkokuvioidun reunan, jossa silmukat kulkevat nätisti limittäin? En minäkään tiedä. Tässä teille huivi. Sitä ei enää ole. Suututtaa niin, että en kehtaa edes kuvaa muokata... Ärh.



Lanka: Regia Fantastico

Huivin alkuperäinen malli: Eiku


Tykästyin tuohon huivin malliin, jonka löysin pari viikkoa sitten netistä. Regia Fantasticon ansiosta oikeat ja nurjat kerrokset saivat aikaan mainingit, joten huivi olisi ollut minulle oikein mieluisa. Noh, aina ei voi onnistua ja piruakos olen perfektionisti joissain asioissa. Yksi virhe ei olisi vielä haitannut mitään, mutta kun ei vaan reuna lähtenyt onnistumaan, joten parempi purkaa kerälle koko tekele. Jahka puikot jäähtyvät ja suuttumus laantuu, niin yritän uudestaan. Pitäisiköhän yrittää vaihteeksi Sagittariaa, kun ostin Jawoll Magig Degrade-lankaa pari kerää? Siinä se kuulkaas vasta hermo saattaa mennäkin.

Purkoosi oirehtii myös kirjoneuleessa, nimittäin sarjassa polvisukat ja liian paljon silmukoita. Minulla ei vaan nyt oikein lähde nämä käsityöt. Poistun takavasemmalle kiroilemaan.


*McBurgerous*

6 kommenttia:

  1. Voi ei. Mä olen ratkassut tän ongelman tekemällä vaan ylihelppoja juttuja, joiden niidenkin kanssa tosin välillä tahkoan. Ainakin on tekemistä, ko purkaa välillä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mie tuppaan haastamaan itseni välillä muuhun kuin sukkiin tai lapasiin. :D Nyt kävi tälleen, että purettiin ja antaumuksella, vaan onpahan tekemistä jatkossakin. Heh. :D

      Poista
  2. Voi hemmetti, et oo tosissas, että pistit purkuun. Ja niin sievältä kun se huivi näytti.... No aina ei voi onnistua, jos vaikka sitten ensi kerralla.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Näin pääsi nyt käymään. Illalla vähän tympäisi sekin, että miksi menin purkamaan. Tänään korjasin asian käymällä Cittarissa ostamalla kolme kerää Novitan uusia syksylankoja (sinappi, oliivi ja ruskea) ja pistin 120cm:n kaapelille kaksi sukkaa. Opetellaan nyt sekin - melkoista nyhräämistä. :D

      Poista
  3. Kun purkaa aina välillä, riittää pidemmäksi aikaa tekemistä :)

    VastaaPoista

Mieltäni piristää, kun jätät muistoksi kommentin tai parin! Kiitos!