maanantai 16. kesäkuuta 2014

Vastauksia kysymyksiin

Sain huhtikuussa haastetehtävän Kerällä ja levällään -blogin Jenniltä ja tulin silloin luvanneeksi, että vastailen haasteeseen silloin, kun siihen sopiva rakonen löytyy. Olen aiemmin osallistunut samanlaiseen haasteeseen, joten tästä tuleekin itselleni varsin haasteellinen tehtävä sen suhteen, että yritän vastata eritavalla kuin aiemmin. En tällä kertaa kuitenkaan haasta ketään.


11 asiaa minusta 


1. Saatan nousta keskellä yötä keittämään kahvia, juoda kupposen ja painua takaisin nukkumaan ilman, että se vaikuttaisi yöuniini.
2. Pidän tulisesta ja mausteisesta ruoasta. Edes hernekeitto ei säästy pieneltä chilin lisäykseltä.
3. Vihaan ampiaisia yli kaiken! Niitä nähdessäni olen notkeampi kuin Chuck Norris.
4. Myös keltaiset toukat, tuhatjalkaiset ja pihtihännät saavat karvat nousemaan pystyyn.
5. Inhoan sekasortoa ja epäjärjestystä. Olen kuitenkin liian mukavuudenhaluinen tehdäkseni jotain asian eteen.
6. Olen omaksunut psyk.sairaanhoitajani antaman neuvon liian hyvin: "Kyllä ne villakoirat jaksaa odottaa!".
7. Korvissani on edelleen 4mm venytykset vaikka 10mm on ollut "tavoitteena" vuodesta 2009 saakka.
8. Värikkäin vaate, jonka omistan on punainen t-paita. Kaikki muut vaatteeni ovat mustia.
9. Tykkään salmiakista ja lakritsasta! Olen kyllä muutenkin varsinainen herkkuperse.
10. Rakastan palapelejä! 
11. Kaupassa asioidessa pakkaan ostokset kestokasseihin ja pyrin välttämään ylimääräisen muovin kärräämistä kotiin.

Kysymykset minulle:


1. Suurin ilosi?
 - Kyllä se taisi olla se hetki, kun paras ystäväni sai ensimmäisen lapsensa. Ylipäätänsä toisten onnelliset tapahtumat saavat minut aina iloiseksi.
2. Inhokkiruokasi, eli mitä et pistäisi ikinä suuhusi? 
- Mikrolenkki juustokuorrutuksella ja makaroonilla. HYI HELVETTI!
3. Lempipaikkasi kotona?
- Kesäisin viihdyn parvekkeella, muuten istun 24/7 sohvan nurkassa neuloen.
4. Kotoilu vai matkailu?
- Molemmat. Haluan nähdä maailmaa, mutta kotonakin on ihan mukava olla.
5. Kirja vai tv?
- Kirja. Jaksaisi vaan joskus keskittyä siihen lukemiseen.
6. Lempiesineesi/asiasi?
- Pieni vihreä lasimöykky, jonka olen joskus pienenä tyttönä kaivanut esiin isäni kanssa. Se on minun aarre!
7. Heti vai huomenna?
- Heti huomenna. Huomenna aloitan laihiksen, huomenna menen lenkille, huomenna teen sitä, huomenna teen tätä, huomenna... Se ikuinen huominen! Heh.
8. Sisustusvärisi?
- Valkoiset koirankarvat.
9. Tip top vai hälläväliä?
- Vähän molempia. Jos kyse on leivonnaisista tai käsitöistä, niin paskaa en päästä käsistäni. Silloin kaiken pitää olla just eikä melkein. Olen ehkä hivenen perfektionisti joissain asioissa.
10. Lempivuodenaikasi?
- Syksy!
11. Löytyykö viherpeukaloa?  
- Taitaa sitä vähän löytyä, kun kerran chilien kasvatukseen olen hurahtanut.


Nyt minun kuuluisi esittää 11 kysymystä ja haastaa sen jälkeen 11 blogia, vaan en taida nyt niin tehdä. Tähän vastailuun sain kulumaan aikaa reilun tunnin verran, joten jätän haastamisen ja kysymysten keksimisen seuraavaan kertaan. Sallittakoon se tällä kertaa.



*McBurgerous*


2 kommenttia:

  1. kiva kun vastailit. sulla oli aika samanlaisia vastauksia mun kysymyksiin kun miten itsekin olisin vastannut.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Miun piti vähän käydä vakoilemassa siun vastauksia, ja yllätyin miten paljon samaa löytyi. :D

      Poista

Mieltäni piristää, kun jätät muistoksi kommentin tai parin! Kiitos!