sunnuntai 18. toukokuuta 2014

Laitoin hyvän kiertämään!

No niin. Nyt olen minäkin jättänyt tuotokseni tuntemattoman löydettäväksi. Eilen illalla näpertelin helmien ja nahkanauhan kanssa jotain pientä, jolla haluan tuottaa täysin tuntemattomalle ihmiselle hyvän mielen harmaan arjen keskelle. Tällainen oli minun osanottoni haasteeseen. Jätin kuoren sisältöineen Joensuun Prisman hattu- ja huivihyllyjen väliin peilin eteen.


Nahkanauha ja helmet muotoutuivat rannekoruksi.


Kirjoitin tuntemattomalle muutaman sanasen.


Kortinkin tein itse.


Sijoitin kuoren huivihyllylle peilin eteen.


Ja samalla reissulla löysin itselleni laukun. Grrrr!


Toivottavasti joku nappaa tämän yllätyksen talteen, ja jättää minulle viestiä löytämästään aarteesta! Toivossa on hyvä elää. Aurinkoista sunnuntaita!


*McBurgerous*


6 kommenttia:

  1. Minä voisin napata tuon laukun. Ihanan kierrätyshyvän olet laittanut tarjolle!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oli niin ihku laukku, että ei voinut hyllyyn jättää. :)

      Poista
  2. Ton laukun mäkin olisin voinut napata on meinaan niin hyvän näköinen! ;) Tuo kierrätyshyvä on todella ihana keksintö! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eikös olekin. :) Prismassa oli yksi ainoa musta laukku jäljellä, valkoisia jäi hyllyyn useampia. Ei ollut siis vaikea arvata, että minkä värinen laukku kotiin lähti. :D

      Poista
    2. Todella käheen näköinen laukku ja ihan mun tyylinen. ;) Mäkin olisin halunnut mustan laukun! :D Harmi et siellä oli vaan yksi musta laukku enää jäljellä... :)

      Poista

Mieltäni piristää, kun jätät muistoksi kommentin tai parin! Kiitos!